!My Unique Dating Affiliate Method $100+ A Day Anyone Can Do!

keelo

Make Money Online
Joined
May 9, 2010
Messages
14
Reaction score
0
Points
0
Age
36
Do those sites even have enough members to make this worth wild?? Probably well over saturated by now I am sure. But thanks for the share.
 

mexia

Make Money Online
Joined
Apr 7, 2010
Messages
6
Reaction score
0
Points
0
Age
33
This is just off the charts, am sure with a few tsists it can do amazingly better. Thanks alot.
 

rrd

Make Money Online
Joined
Aug 13, 2010
Messages
41
Reaction score
0
Points
0
Age
43
I dont understand this line..


5. on your profile page you want to post something in the about me space that links to your offer



what offer??
plz explain.. :(
 

bill2money

Make Money Online
Joined
Oct 6, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
0
Hey there MMD members Here is a very nice method I thought of and it is very little work and you will make some nice bank from this. Dont think this is some other dumb dating method cause your wrong!

1. make about 10 gmail accounts (dont need that many tho 1 is fine)

2. go to google images and search for "hot girls" or a keyword to bring up some hot girls. Save the hot girl pics to your pc

3. go to Free Adult Chat, Webcam Sex, Sex Chat, Cybersex - Babblesex and use the gmail account you have made to make girl profile accounts on this chat

4. add your hot girl pics on your profile

5. on your profile page you want to post something in the about me space that links to your offer

6. I use free dating leads for a offer they convert the best

7. after the profile is setup join tons of rooms

8. I have 4 pcs and run about 5 chat accounts on each pc so the more girls the more $$MONEY$$ you make

9. CAN I GET BAN FROM THE CHAT? Yes your accounts can they dont ban by ip so make a new email and setup a new girl

10. I have made $3400 a month already from this useing this method

P.S. More WHORES Running More Pocket :D

!!MY Unique Method!!
Only Shared Here At MMD!
Do you work with copeac? Who are they when its time to pay?
thx
 

netzgewebe

Make Money Online
Very Active Members
Joined
Feb 16, 2010
Messages
82
Reaction score
0
Points
6
Banned 10 minutes after joining lol
 

iaccess

Make Money Online
Very Active Members
Joined
Nov 27, 2010
Messages
77
Reaction score
0
Points
0
Location
Indiana - USA
Thanks for sharing, Speed. I personally, need a more detailed explanation. I pm'd you. Thanks...
 

Bombastic

Make Money Online
Joined
Oct 6, 2010
Messages
41
Reaction score
0
Points
0
Location
Malaysia
nice nice....gonna try this one out but 5 pc? lmao u surely one son of a geek u!!! :D
 

sky123

Make Money Online
Joined
Aug 2, 2010
Messages
25
Reaction score
0
Points
0
Poerful methode - ... Thank you very much!
 

itsthebig

Make Money Online
Joined
Jan 25, 2011
Messages
11
Reaction score
0
Points
0
Sounds very interesting , one of my fav methods that I will try next days ..
Thanks :)
 

saoox

Make Money Online
Very Active Members
Joined
Dec 6, 2010
Messages
100
Reaction score
0
Points
0
thanks man...good share, have a nice day
 

brooksp

Make Money Online
Joined
Jan 10, 2011
Messages
24
Reaction score
0
Points
0
Good method. I'm gonna give it a try and post back my results. Can see lots of possibilities.
 

Kimmeh

Make Money Online
Joined
Sep 28, 2010
Messages
32
Reaction score
0
Points
0
Age
30
Is this over saturated now? Can anybody recommend other websites instead of Babblesex?